quarta-feira, 18 de março de 2009

Stand my ground - Within Temptation


I can see
when you stay low nothing happens.
Does it feel right?
Late at night
things I thought I put behind me
haunt my mind.

I just know there's no escape now
once it sets its eyes on you.
But I won't run, have to stare it in the eye.

Chorus:
Stand my ground, I won't give in.
No more denying, I've got to face it.
Won't close my eyes and hide the truth inside.
If I don't make it,
someone else will stand my ground.

It's all around, getting stronger,
coming closer, into my world.
I can feel that it's time for me to face it,
can I take it?
Though this might just be the ending
of the life I held so dear.
But I won't run,
there's no turning back from here.

All I know for sure is I'm trying.
I will always stand my ground.

Stand my ground, I won't give in.
I won't give up, no more denying.
I've got to face it.
Won't close my eyes and hide the truth inside.
If I don't make it,
someone else will stand my ground.
I won't give in, no more denying.
I've got to face it.
Won't close my eyes and hide the truth inside.
If I don't make it,
someone else will stand my ground.

*******************************

Tradução:

Eu posso ver
Quando você permanece abatido nada acontece
Isto parece certo?

Tarde da noite
Coisas que eu pensei que deixei para trás
Assombram minha mente

Eu só sei que não há escapatória
Uma vez que isso coloca os olhos em você
Mas eu não fugirei, tenho que encarar isso de frente

Finco meu pé, não me renderei
Não mais negarei, Eu tenho que encarar isto
Não fecharei meus olhos e esconderei a verdade aqui dentro
Se eu não fizer isso, alguém fará

Tudo em volta
Está ficando mais forte, chegando mais perto
Do meu mundo

Eu posso sentir
Que é minha hora de encarar isso
Posso fazê-lo?

Embora isso possa simplesmente ser o fim
Da vida que eu segurei tão bem
Mas eu não correrei, não há volta daqui

Finco o meu pé, Não me renderei
Não mais negarei, Eu tenho que encarar isto
Não fecharei os meus olhos e esconderei a verdade aqui dentro
Se eu não fizer isso, alguém pegará meu lugar

Tudo o que sei com certeza é que estou tentando
Eu sempre segurarei meu lugar

Nenhum comentário: